Sociālo mediju stratēģija un saturs
Sociālo mediju saturs veicina zīmola atpazīstamību un palīdz izveidot lojālu kopienu ap šo zīmolu. Tāpat sociālajos medijos var iegūt tiešu atgriezenisko saikni par produktu no klientiem. Sociālo mediju saturs var arī veicināt paralēli notiekošās digitālā mārketinga aktivitātāšu efektivitāti.
Sociālo mediju mārketings
Sociālo mediju stratēģijas izveide
Definēt sociālās kampaņas mērķus, platformas, mērķauditoriju un galvenās satura tēmas
Sociālo mediju satura publicēšana
Ieplānot satura publicēšanu atbilstošā laikā un publicēt to
Sociālo mediju satura plānošana
Izveidot detalizētu satura publicēšanas kalendāru, kur ir noteiktas visas tēmas
Sociālo mediju kampaņas monitorēšana
Monitorēt kampaņas atgriezenisko saiti: komentārus, ziņas, zīmola pieminēšanu.
Sociālo mediju satura izveide
Izveidot sociālo mediju saturu teksta, attēlu un video formā, saglabājot vienotas zīmola vadlīnijas
Sociālo mediju kampaņas rezultāti
Veidot ziņojumus par kampaņas rezultātiem: skatījumi, klikšķi, lietotāju iesaiste, mājaslapas apmeklējums un pirkumi
Kas ir sadarbības rezultāts
Mēs izveidosim sociālo mediju kampaņas stratēģiju un pilnībā realizēsim šīs kampaņas norisi, sākot no satura un tekstiem līdz lietotāju atgriezeniskās saites monitorēšanai un kampaņas efektivitātes un performances ziņojuma izveidei.
Sazinies ar mums
Tev ir jautājums par kādu no pakalpojumiem, sadarbību vai cenām,
tad droši raksti mums.