Apmaksāta
digitālā reklāma
Kā notiek sadarbība?
Tiek izplānota reklāmas kampaņa, izveidoti vizuāļi un pati kampaņa arī uzstādīta, vēlāk sniedzot ziņojumus par tās performanci un efektivitāti.
Sazinies ar mums
Tev ir jautājums par kādu no pakalpojumiem, sadarbību vai cenām,
tad droši raksti mums.
Apmaksātā digitālā reklāma ir efektīva, jo tā palīdz sasniegt plašas mērķauditorijas grupas, tā veicina mājaslapu apmeklētību un zīmola atpazīstamību, tādējādi palielinot peļņas iespējas. Digitālās reklāmas sniegums un efektivitāte ir arī viegli izvērtējama.
Reklāmu veidi
Google Ads
Google reklāmas iedalās Search, Display un Shopping, tas ietekmē, vai reklāmas parādās meklētāja rezultātu lapās vai kāda cita mājaslapā
Youtube ads
Video reklāmas palīdz izskaidrot un demonstrēt produktu daudz labāk nekā statiskas attēla un teksta reklāmas
Facebook Ads
Facebook reklāmas var ļoti precīzi nodefinēt mērķauditoriju, balstoties un atrašanās vietu, uzvedību, interesēm
LinkedIn ads
LinkedIn reklāmas ir visefektīvākās, ja vēlies uzrunāt profesionāļus un kompāniju vadītājus, lieliski piemērotas B2B kampaņām
Instagram ads
Instagram reklāmas fokusējas uz vizuālu saturu, tādējādi zīmols var izveidot emocionālu saikni ar patērētāju un parādīt produktu
TikTok ads
TikTok reklāmas var sasniegt milzīgu jauniešu auditoriju, un to iesaistīšanās līmenis ir augsts, reklāmām ir daudz kreatīvu formātu


