Kas ir pēc audita piegādātais rezultāts
Pēc audita veikšanas klientam tiek iesniegts dokuments ar katras audita sadaļas analīzi un ieteikumiem, kā mājaslapu var uzlabot, visi ieteikumi tiek sadalīti pēc prioritātes: augsta, vidēja, zema.
Drošības audits
Apskata, vai platformām vajadzētu tikt atjauninātām, vai nav kiberuzbrukuma riski
Atslēgas vārdu
audits
Atslēgas vārdu izpēte, pārbaude, vai atbilstošie atslēgas vārdi ir sastopami mājaslapas saturā
Tehniskais
SEO audits
Vai mājaslapa kopumā atbilst SEO kritērijiem (URL, lapas ielādes ātrums, mājaslapas indeksēšana meklēšanas programmās)
Off-page
SEO audits
Saturam atbilstoši meta tagi, lapas semantiska HTML struktūra, attēlu aprakstošie teksti, lapas iekšējā saišu struktūra, satura kvalitāte
Lapas satura
SEO audits
Saturam atbilstoši meta tagi, lapas semantiska HTML struktūra, attēlu aprakstošie teksti, lapas iekšējā saišu struktūra, satura kvalitāte
Lietotāju pieredze (UX) un konversija
Vai mājaslapa ir saprotama, viegli navigējama, vai lietotājiem nav nekādu šķēršļu veikt pirkumu
Sazinies ar mums
Tev ir jautājums par kādu no pakalpojumiem, sadarbību vai cenām,
tad droši raksti mums.
Mājaslapas tehniskais
un dizaina audits
Ja mājaslapa nestrādā, ne vienmēr tā ir jātaisa jauna, jo tās var būt lielas izmaksas, var sākt ar to, ka tiek noskaidroti lielākie lapas trūkumi gan pēc tehniskajiem parametriem, gan lietotāju pieredzes un atbilstības meklēšanas programmām (SEO).