top of page

Kas ir pēc audita piegādātais rezultāts

Pēc audita veikšanas klientam tiek iesniegts dokuments ar katras audita sadaļas analīzi un ieteikumiem, kā mājaslapu var uzlabot, visi ieteikumi tiek sadalīti pēc prioritātes: augsta, vidēja, zema.

icon of light bulb

Drošības audits

Apskata, vai platformām vajadzētu tikt atjauninātām, vai nav kiberuzbrukuma riski

icon of light bulb

Atslēgas vārdu
audits

Atslēgas vārdu izpēte, pārbaude, vai atbilstošie atslēgas vārdi ir sastopami mājaslapas saturā

icon of light bulb

Tehniskais
SEO audits

Vai mājaslapa kopumā atbilst SEO kritērijiem (URL, lapas ielādes ātrums, mājaslapas indeksēšana meklēšanas programmās)

icon of light bulb

Off-page
SEO audits

Saturam atbilstoši meta tagi, lapas semantiska HTML struktūra, attēlu aprakstošie teksti, lapas iekšējā saišu struktūra, satura kvalitāte

icon of light bulb

Lapas satura
SEO audits

Saturam atbilstoši meta tagi, lapas semantiska HTML struktūra, attēlu aprakstošie teksti, lapas iekšējā saišu struktūra, satura kvalitāte

icon of light bulb

Lietotāju pieredze (UX) un konversija

Vai mājaslapa ir saprotama, viegli navigējama, vai lietotājiem nav nekādu šķēršļu veikt pirkumu

Sazinies ar mums

Tev ir jautājums par kādu no pakalpojumiem, sadarbību vai cenām,
tad droši raksti mums.

Ja mājaslapa nestrādā, ne vienmēr tā ir jātaisa jauna, jo tās var būt lielas izmaksas, var sākt ar to, ka tiek noskaidroti lielākie lapas trūkumi gan pēc tehniskajiem parametriem, gan lietotāju pieredzes un atbilstības meklēšanas programmām (SEO).

Auditā ietvertās sadaļas

bottom of page